Weekend choco delights

In weekend-ul ce abia a trecut aveam toti ai casei pofta de ceva dulciuri si cum vroiam de mult sa mai fac ceva raw, am ales cateva retete mai usoare, am purces la treaba. Retetele le-am cules de pe diverse bloguri si forumuri raw, luand ca baza retetele lui Heathy

Deci prima reteta: cantitati egale de stafide si nuci ( cana ), un sfert din acea cantitate ( de cana ), carob, un praf de sare, un praf de scortisoara macinata si un pic de esenta de vanilie. Stafidele se inmoaie in apa. Se mixeaza toate in robot pana se formeaza o coca careia i-am dat o forma cilindrica si pe care am pus-o putin in congelator si pe care ulterior am taiat-o in felii.

A 2-a reteta: am inlocuit stafidele cu curmale si am omis vanilia, scortisoara si sarea.

Reteta 3 este o combinatie intre primele 2 si mai mult decat atat: migdale, nuci, carob, cacao, vanilie si 2 mere. Aceasta compozitie este un pic mai moale si apoasa din cauza merelor ( se intareste la frigider ) si am modelat-o intr-o forma mai groasa si mai mare, pentru a o putea taia ulterior intaririi in patrate mai mari, de negresa ( brownies ).

Toate 3 sunt absolut delicioase.

Pentru a incheia apoteotic acest weekend, azi dimineata am mai facut bombonelele cu seminte de grau si secara incoltite si date prin masina de tocat si amestecate cu stafide prelucrate la aceiasi masina de tocat. Acest mix l-am amestecat cu carob si cu nuca de cocos uscata. Copiilor le-a placut la nebunie...si noua :D

In link-ul ACESTA vedeti toate aceste prajiturele. Acolo mai sunt poze si cu alte preparate ( tzatziki si " fasole batuta " din alune caju ) pe care le-am facut tot in weekend. ( scuze de calitatea slaba a pozelor ). Retetele la acestea din urma, next post.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Lumi spunea...

Draga Rawmanian Chef,

Iti doresc multa inspiratie in bucatarie si viata lunga blogului tau! De ce? E simplu: pentru ca imi plac retetele facute de tine. Si nu zic doar asa, de politete, ci pe gustate si pe placute.
De fapt, sunt admiratoarea ta secreta si totodata mana ta dreapta, adica persoana care spala si sterge vasele, un fel de "garbage boy" din Ratatuoille.
Iti multumesc ca ma hranesti asa de frumos si de sanatos si astept cu nerabdare retete noi!
Mult noroc!

Rawmanian Chef spunea...

Multumesc frumos pentru aprecieri si pentru admiratie si iti promit ca n-o sa mai speli vasele asa des :) ...o sa folosesc mai putine :D

Trimiteți un comentariu