16 Septembrie - Ozone Day

Ce legatura are asta cu mancarea naturala ? Din punctul meu de vedere are pentru ca protejarea ozonului tine de ecologie...la fel ca si mancarea naturala, mancata in cazul nostru cruda. Si cum stiu ca dieta cruda nu prea se impaca cu carnea si tinand cont de faptul ca pana acum s-a crezut ca animalele maresc cantitatea de CO2 ce se duce in atmosfera distrugand stratul de ozon, am fost impacat cu gandul ca de ceva vreme evit sa mananc carne si deci, indirect si intr-o extrem de mica masura, ajut si eu la pastrarea stratului de ozon ( atat cat mai este ).
Dar se pare ca nu-i chiar asa...conform acestui articol, citat de siteul UTNE AICI, articol semnat de Lisa Hamilton, animalele crescute in mod natural, pot fi chiar benefice mediului inconjurator. Paguba se produce atunci cand omul pune aceste animale intr-o ferma, ferma ce va produce cantitati enorme de reziduri, din care o mare parte din ele vor ajunge intr-un loc de depozitare, loc ce va degaja in aer cantitati uriase din substantele incriminate de a distruge stratul de ozon al Pamantului. Asa ca indemnul lui Rajendra Pachauri, chairman la Natiunile Unite, ramura care se ocupa de agricultura si alimente, ca sa reducem cantitatea de CO2 deversata in atmosfera, ar trebui sa mancam mai multa carne crescuta natural, in curte si sa reducem drastic preparatele din carnea ce provine de la animalele crescute in mod intensiv in ferme.
Desi stiu ca aceiasi organizatie este si autoarea faimosului cod de conduita alimentara, deci din punctul meu de vedere nu sunt demni de consideratie, intodeauna am fost adeptul alimentelor produse de fiecare, in gospodaria proprie, indiferent ca sunt legume sau nu. De mult visez sa am o asemenea gospodarie, sa nu mai fie nevoie sa merg in piata sa cumpar cate ceva. Sper sa si reusesc intr-o buna zi...pana atunci sa incercam sa salvam ozonul.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Trimiteți un comentariu