Azi serbam majoratu', yuppii !

Ce zi frumoasa e pentru mine 18 Septembrie !
Si se potriveste...18 Septembrie...18 ani de casnicie! Wow...that's something !




Am primit din partea Luminitei un cadou la care nu ma asteptam, cel mai frumos cadou primit in ultimii ani, o camasa pictata manual de o domnisoara foarte talentata, desenul formeaza cifra 18 din o rosie, o vanata si un morcov, sub care scrie Rawmanian Chef....excelenta ideea si realizarea. Si bluza ei are acelasi motiv ( fara Rawmanian chef ), dar realizat din fructe. O sa fac o poza si o s-o vi le arat.
Domnisoara in cauza, Lia, avea la un moment dat si cateva poze pe net cu desenele realizate de ea, ca sa vedeti si voi cat e de talentata...daca le gasesc o sa va arat si voua.

Trebuie sa va spun ca daca ar fi sa o iau de la inceput, as face exact acelasi lucru si nu regret nici un moment pasul facut in aceea dimineata insorita de Septembrie 1991. De atunci s-au intamplat multe lucruri minunate in viata mea si sunt sigur ca inca se vor mai intampla.

Pana una alta, trebuie sa pregatesc ceva special si festiv pentru weekend-ul asta...in acest moment n-am nici cea mai vaga idee, da' o data ce ma vad in bucatarie ( probabil maine dupa-amiaza ), inventez eu ceva :D





Si tot in aceasta zi de 18 Septembrie, s-au mai intamplat multe. Printre altele, in 1923 s-a nascut Regina Ana, sotia Regelui Mihai, iar in 1970 se stinge din viata, Jimi Hendrix, "... still universally regarded as the greatest electric guitarist ever " , despre care un alt mare chitarist, Joe Satriani spunea intr-un interviu pentru MusicRadar, cum moartea acestuia i-a schimbat cursul vietii.





Sper ca si pentru voi aceasta zi sa fie cel putin la fel de plina de semnificatii ca a mea ! Oricum, incercati sa traiti in fiecare zi ca si cand ar fi prima zi din restul vietii voastre.

Stay Happy & Raw !

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Lumi spunea...

Imi pare bine ca ti-a placut. Astept cu interes sfarsitul de saptamana!

La multi ani!

P.S. Si mie mi-a placut cadoul de la tine. Poate scriu despre el.

Trimiteți un comentariu